• Advertisement
International Motors Group
MIT MOTORS

probleme acumulator(baterie)auto

Moderator: Akbhar

Forum rules
Prin folosirea acestui forum, acceptati regulamentul

Re: probleme acumulator(baterie)auto

Postby dany_onutza » 18 Mar 2010, 08:14

Cum ti-au testat acumulatorul la service daca capacul nu se desface? Tensiunea puteai s-o masori si tu acasa,dar densitatea electrolitului n-au cum s-o masoare daca nu se desface capacul acumulatorului.Densitatea optima a electrolitului trebuie sa fie intre 1,25-1,28 g/cm cub.Daca are sub valoarea de 1,25 tensiunea poate sa fie 12,6-12.7 volti cat este normal,numai ca in momentul cand incerci sa pornesti acumulatorul moare,se descarca brusc.Daca iei curent sau o incarci si porneste la cald merge toata ziua.A doua zi dimineata vei pati la fel.Mai pe romaneste acumulatorul nu mai tine curent,este sulfatat.Daca ai putea desface capacul sigur ai gasi lectrolitul inchis la culoare sau tulbure(inceput de sfarsit).A,si inca ceva.Am in fata mea un certificat de garantie de la un acumulator Rombat .La conditii de garantie scrie cam asa:
pentru verificarea bateriei reclamate ca fiind defecta in termenul de garantie,utilizatorul are obligatia sa prezinte:
-bateria in stare incarcata (minim 75%);
-certificatul de garantie impreuna cu bonul de cumparare sau factura in copie sau original(in cazul nostru factura de achizitie a masinii);
-masina deservita de bateria reclamata.
Eu zic sa stai pe capul lor sa ti-o schimbe.Daca nu cauta Rombat Premier 12v 50 Ah 500 A (EN),incape sigur in suportul de baterie.Poti pune si Rombat Premier 12V 65 Ah 640 A(EN).
MAY THE FORCE BE WITH YOU, ALWAYS...
User avatar
dany_onutza
 
Posts: 289
Joined: 14 Nov 2008, 16:04
Location: TG-JIU
Model: Ceed HB
Motorizare: 1,4

Re: probleme acumulator(baterie)auto

Postby zuxy » 18 Mar 2010, 08:23

si eu am auzit vorbe bune despre Rombat Premier. fratele meu si-a pus asta iarna pe un diesel de 2 litri, la recomandarea unui electrician auto. raportul pret/calitate este peste cel de la Varta sau Bosh.
Black thunder
User avatar
zuxy
Membru de onoare
 
Posts: 698
Joined: 29 Dec 2008, 10:35
Location: Bucuresti
Model: Alta marca
Motorizare: 2.0 TDI

Advertisement

Re: probleme acumulator(baterie)auto

Postby dany_onutza » 18 Mar 2010, 09:20

Sunt scoase pe piata de doi ani si pana acum n-a venit nimeni sa-mi spuna c-ar fi avut probleme.Sunt acumulatori cu dimensiuni fizice mai mici decat Cyclon sau Pilot,dar cu puteri mari la pornire.
MAY THE FORCE BE WITH YOU, ALWAYS...
User avatar
dany_onutza
 
Posts: 289
Joined: 14 Nov 2008, 16:04
Location: TG-JIU
Model: Ceed HB
Motorizare: 1,4

Advertisement

Re: probleme acumulator(baterie)auto

Postby Arnold12 » 18 Mar 2010, 13:24

dany_onutza wrote:La conditii de garantie scrie cam asa:
pentru verificarea bateriei reclamate ca fiind defecta in termenul de garantie,utilizatorul are obligatia sa prezinte:
-bateria in stare incarcata (minim 75%);
-certificatul de garantie impreuna cu bonul de cumparare sau factura in copie sau original(in cazul nostru factura de achizitie a masinii);
-masina deservita de bateria reclamata.


Bateria incarcata minim75%, presupune sa mergi totusi cu masina.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Image
Album Arnold12
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Image
Toata lumea vorbeste despre el ...
User avatar
Arnold12
Senior Member
 
Posts: 5835
Joined: 09 Nov 2008, 10:26
Location: Bucuresti
Model: Ceed SW
Motorizare: 2.0 CRDi

Advertisement

Re: probleme acumulator(baterie)auto

Postby catt » 18 Mar 2010, 19:44

Hey boyz&girlz !
Eu personal mi-am luat-o cu doua baterii Rombat pe doua masini diferite , cu ceva ani in urma - am jurat sa nu mai vad psaeudo"marca" asta ..
Varta sau Bosch in schimb m-au servit pe orice anotimp , fara sa caraie.
Sincer ? sa fie acumulatorul cea mai mare problema a cee'd - ului , ca de altceva nu am a ma plange .
Cu ceva mai multa atentie poti preveni surprizele iar cand iese din garantie se poate opta scurt pt. alt acumulator , nu ?
:geek:
cee'd 1.4 best piston grey

Image

deck log
pics
User avatar
catt
 
Posts: 181
Joined: 17 Jun 2009, 12:45
Location: Iasi
Model: Ceed HB
Motorizare: 1,4

Advertisement

Re: probleme acumulator(baterie)auto

Postby vasilica_ion » 18 Mar 2010, 19:59

Intr-adevar nu a fost decapsata pt. a vedea nivelul lichidului.
Testul a constat in punerea unui aparat pe ea. Apoi, cu acel aparat conectat, s-au facut mai multe porniri motor, faruri etc... La sfirsit aparatul a socs o hirtiuta pecare scria totul in parametri (vreo 6-7 chestii cu valori si concluzie la fiecare).
Cee'd 1.4 Classic (+ ESP, FAC, PWD, FEK, UVG, HYD, Cruise Control, Parbriz incalzit)
ODO 80808 (de la 30 Aug 2007)
User avatar
vasilica_ion
 
Posts: 181
Joined: 08 Mar 2009, 19:21
Location: Craiova, Romania
Model: Ceed HB
Motorizare: 1.4

Advertisement

Re: probleme acumulator(baterie)auto

Postby dany_onutza » 19 Mar 2010, 09:15

Poti sa fi mai explicit? Sunt curios ce scrie in buletinul de analiza(tensiune incarcare,densitate,etc.) :hello:
MAY THE FORCE BE WITH YOU, ALWAYS...
User avatar
dany_onutza
 
Posts: 289
Joined: 14 Nov 2008, 16:04
Location: TG-JIU
Model: Ceed HB
Motorizare: 1,4

Advertisement

Re: probleme acumulator(baterie)auto

Postby vasilica_ion » 19 Mar 2010, 11:34

L-am vazut, dar nu l-am luat, deci mai explicit nu pot fi... am vazut ca totul dadea bine si atit m-a interesat...
Cee'd 1.4 Classic (+ ESP, FAC, PWD, FEK, UVG, HYD, Cruise Control, Parbriz incalzit)
ODO 80808 (de la 30 Aug 2007)
User avatar
vasilica_ion
 
Posts: 181
Joined: 08 Mar 2009, 19:21
Location: Craiova, Romania
Model: Ceed HB
Motorizare: 1.4

Advertisement

Re: probleme acumulator(baterie)auto

Postby ionut75 » 19 Mar 2010, 11:55

Si pana la urma unde ai facut verificarea bateriei ? :grin:
KIA Cee'd HB - 1.4
Daca tot faci un lucru, atunci fa-l bine!
User avatar
ionut75
Moderator
 
Posts: 1202
Joined: 11 Nov 2008, 08:36
Location: Pitesti
Model: Ceed HB
Motorizare: 1.4

Advertisement

Re: probleme acumulator(baterie)auto

Postby vasilica_ion » 30 Apr 2010, 08:52

Verificarea a fost la Kia (Oz) in Craiova.
--------------
Ultima problema creata de bateria mea originala a fost dezactivarea ESPului de 4 ori din Craiova pina in Ploiesti, asa ca am programat-o la schimbare imediata... nu e posibil sa imi blocheze ESP...

Acum sunt fericitul posesor al unei Caranda de 65Ah/600A - ocupa la maxim locul de baterie, deci ceva mai mare nu merge, dar in schimb e putin mai scunda, cu 3-4 cm.

Ca pont pt. cine vrea Bosch S5 va pot spune: am gasit-o la 340RON, deci nu dati mai mult pe ea - eu peste tot am gasit-o la minim 420RON. Pretul de 340 l-am gasit in Buzau... dar chiar si cu asa oferta am luata Caranda.

Bosch nu cred ca justifica pretul comparativ cu Caranda... si cu Caranda mai raman si banii in Romania...

Totul merge perfect acum... parca ar fi o schimbare de zgomot la motor, merge mai rotund, dar poate mi se pare.
Cee'd 1.4 Classic (+ ESP, FAC, PWD, FEK, UVG, HYD, Cruise Control, Parbriz incalzit)
ODO 80808 (de la 30 Aug 2007)
User avatar
vasilica_ion
 
Posts: 181
Joined: 08 Mar 2009, 19:21
Location: Craiova, Romania
Model: Ceed HB
Motorizare: 1.4

Advertisement

PreviousNext

Return to Electrica

 


  • { RELATED_TOPICS }
    Replies
    Views
    Last post

Who is online

Users browsing this forum: CommonCrawl [Bot] and 2 guests

  • Advertisement